مادربرد ایسوس TUF GAMING Z590-PLUS

ASUS TUF GAMING Z590-PLUS LGA 1200 Motherboard
  • ابعاد30.5cm x 24.4cm
  • چیپست مادربردZ590
  • BIOS192 (128+64) مگابایت Flash ROM, UEFI AMI BIOS
  • پلتفرم سازندهIntel
  • سوکت پردازندهLGA 1200
  • نوع رمDDR4
  • کل حافظه رم128 گیگابایت
  • تعداد اسلات رم4 عدد

حذف
محصولات مشابه مشاهده بیشتر
  • نقد و بررسی اجمالی

  • ASUS TUF GAMING Z590-PLUS LGA 1200 Motherboard

اگر به دنبال یک مادربرد گیمینگ با کارایی بالا هستید که پردازنده‌های Intel را با ویژگی‌های آماده بازی و دوام ترکیب کند،مادربرد ایسوس TUF GAMING Z590-PLUS یک گزینه جذاب است. این مادربرد به لطف راه‌حل قدرت پیشرفته، سیستم خنک‌کننده جامع و اجزای درجه نظامی، عملکردی محکم و پایدار را برای بازی طولانی مدت ارائه می‌کند. همچنین از PCIe 4.0، USB 3.2 Gen 2×2 Type-C، Thunderbolt 4 و Wi-Fi 6E پشتیبانی می‌کند که به شما در بازی‌های آنلاین و تولید محتوا برتری می‌دهد. به علاوه، دارای طراحی شیک با نورپردازی RGB است که با لوازم جانبی شما همگام می شود و فضای بازی شخصی سازی شده را ایجاد می کند. پس تا انتها برای خرید مادربرد همراه ما باشید:

مشخصات مادربرد ایسوس TUF GAMING Z590-PLUS

در اینجا برخی از ویژگی ها و مزایای اصلی ایسوس TUF GAMING Z590-PLUS آورده شده است:

سوکت Intel® LGA 1200: برای پردازنده‌های Intel® Core™ نسل یازدهم و دهم آماده است و قدرت و عملکرد مورد نیاز برای بازی و چند کار را به شما می‌دهد.

راه حل قدرت پیشرفته: ۱۴+۲ مرحله برق DrMOS، PCB شش لایه، سوکت های ProCool و Digi+ VRM برای حداکثر دوام و کارایی.

خنک کننده جامع: هیت سینک VRM بزرگ شده، هیت سینک بدون فن PCH، هیت سینک M.2، هدر فن هیبریدی و ابزار Fan Xpert 4 برای مدیریت حرارتی بهینه و پایداری سیستم.

اتصال نسل بعدی: PCIe® ۴.۰، USB 3.2 Gen 2×2 Type-C®، هدر پانل جلویی برای USB 3.2 Gen 1 Type-C®، و Thunderbolt 4™ پشتیبانی می‌کند که انتقال داده سریع‌تر و پهنای باند بیشتری را برای دستگاه‌های شما ممکن می‌سازد.

ساخته شده برای بازی های آنلاین: Intel® ۲.۵ Gb Ethernet، TUF LANGuard، و فناوری TurboLAN برای بازی آنلاین روان تر و ایمن تر، و همچنین Wi-Fi 6E برای اتصال بی سیم سریع تر و مطمئن تر.

حذف نویز هوش مصنوعی دو طرفه: نویز پس‌زمینه میکروفون و خروجی صدا را برای برقراری ارتباط شفاف در بازی‌ها یا کنفرانس‌های ویدیویی کاهش می‌دهد.

کدک Realtek S1200A: کیفیت صدای بی‌نظیر با نسبت سیگنال به نویز بی‌سابقه ۱۰۸ دسی‌بل برای خط خروجی استریو و ۱۰۳ دسی‌بل SNR برای خط ورودی، و همچنین سفارشی منحصر به فرد DTS برای هدست‌های بازی، که صدایی فراگیر و نشانه‌های موقعیتی ارائه می‌دهد.

نورپردازی RGB AURA Sync: نورپردازی RGB داخلی که با دستگاه‌های سازگار مانند صفحه‌کلید، ماوس، خنک‌کننده و موارد دیگر همگام‌سازی می‌شود و به شما امکان می‌دهد یک محیط بازی خیره‌کننده و هماهنگ ایجاد کنید.

مقایسه ایسوس TUF GAMING Z590-PLUS با رقبا

مادربرد ASUS TUF GAMING Z590-PLUS یک انتخاب عالی برای گیمرهایی است که خواهان یک مادربرد قابل اعتماد و قدرتمند هستند که بتواند آخرین پردازنده های Intel® را مدیریت کند و تجربه بازی روان و همه جانبه ای را ارائه دهد. مزایای زیادی نسبت به رقبای خود دارد، از جمله:

مقایسه ایسوس TUF GAMING Z590-PLUS با رقبا

پردازنده سازگار

مادربرد ASUS TUF GAMING Z590-PLUS با هر دو پردازنده نسل یازدهم و دهم اینتل Core™ سازگار است و به شما این امکان را می دهد که بهترین CPU را متناسب با نیاز و بودجه خود انتخاب کنید. برخی از مدل های پردازنده مناسب عبارتند از:

Intel® Core™ i9-11900K: پردازنده پرچمدار نسل یازدهمین سری Intel® Core™، دارای ۸ هسته، ۱۶ رشته، فرکانس تقویت ۵.۳ گیگاهرتز، حافظه پنهان ۱۶ مگابایت و گرافیک Intel® UHD 750. این پردازنده برای گیمرها ایده آل است. و تولیدکنندگان محتوا که خواهان عملکرد نهایی و پتانسیل اورکلاک هستند.

Intel® Core™ i7-10700K: یک پردازنده قدرتمند از نسل دهم سری Intel® Core™، دارای ۸ هسته، ۱۶ رشته، فرکانس افزایش ۵.۱ گیگاهرتز، حافظه پنهان ۱۶ مگابایت و گرافیک Intel® UHD Graphics 630. این پردازنده یک گزینه عالی است. برای گیمرها و سازندگان محتوا که خواهان عملکرد و ارزش بالا هستند.

ایسوس TUF GAMING Z590-PLUS مناسب چه کاری است؟

مادربرد ایسوس TUF GAMING Z590-PLUS برای بازی های مختلف و سناریوهای خلاقانه مناسب است، مانند:

بازی FPS: این مادربرد با صدای با کیفیت بالا، حذف نویز هوش مصنوعی دو طرفه و شبکه‌سازی سریع، صدایی واقعی و همه‌جانبه و تجربه ارتباطی و همچنین گیم پلی روان و پاسخگو را برای بازی‌های FPS مانند Call of Duty، Battlefield ارائه می‌کند. ، و ضد ضربه.

پخش جریانی و ویرایش ویدیو: این مادربرد با پشتیبانی از حافظه و ذخیره سازی سریعتر، PCIe® ۴.۰، USB 3.2 Gen 2×2 Type-C® و Thunderbolt 4™، انتقال و پردازش داده سریعتر و کارآمدتر و همچنین پهنای باند و پهنای باند بیشتر را امکان پذیر می کند. قابلیت اتصال برای دستگاه های شما، برای پخش جریانی و برنامه های ویرایش ویدیو مانند OBS، Premiere Pro، و DaVinci Resolve.

نورپردازی RGB: با نورپردازی RGB داخلی و سازگاری با AURA Sync، این مادربرد به شما اجازه می‌دهد تا افکت‌های نورپردازی سیستم و لوازم جانبی خود را سفارشی کرده و همگام‌سازی کنید و یک فضای بازی خیره‌کننده و شخصی‌سازی شده ایجاد کنید.

سوالات متداول

س: آیا این مادربرد از اورکلاک پشتیبانی می کند؟

پاسخ: بله، ایسوس TUF GAMING Z590-PLUS از اورکلاک هم برای CPU و هم برای حافظه پشتیبانی می کند و همچنین گزینه ها و ابزارهای مختلفی را برای تنظیم و نظارت بر عملکرد و پایداری سیستم ارائه می دهد.

س: آیا این مادربرد دکمه فلاش بک بایوس دارد؟

پاسخ: بله، این مادربرد دارای دکمه فلاش بک بایوس در پنل پشتی است که به شما امکان می دهد بایوس را بدون نصب پردازنده، حافظه یا کارت گرافیک و تنها با استفاده از یک درایو فلش USB با فایل BIOS به روز کنید.

س: آیا مادربرد ایسوس TUF GAMING Z590-PLUS دارای هدر RGB است؟

پاسخ: بله، این مادربرد دارای دو هدر RGB Gen 2 آدرس پذیر و دو هدر استاندارد RGB است که توسط نرم افزار AURA Sync یا سوئیچ RGB آنبورد قابل کنترل است.

قیمت و خرید مادربرد ایسوس TUF GAMING Z590-PLUS

اگر علاقه مند به خرید مادربرد ایسوس TUF GAMING Z590-PLUS هستید، می توانید به صورت آنلاین از آر تی جی سنتر آن را تهیه کنید. این فرصت را از دست ندهید تا این مادربرد شگفت انگیز و تجربه بازی و خلاقیت خود را به سطح بالاتری ببرید. همین الان سفارش دهید و از ارسال سریع لذت ببرید.

 

منبع: ایسوس

  • مشخصات فنی

  • ASUS TUF GAMING Z590-PLUS LGA 1200 Motherboard
وزن 0.250 کیلوگرم
ابعاد 244 × 305 × 4 میلی‌متر
گارانتی

یکپارچه (سازگار/تابا/حامی/لایف/ماتریکس/الماس ایران )

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مادربرد ایسوس TUF GAMING Z590-PLUS”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • توضیحات کوتاه

  • ASUS TUF GAMING Z590-PLUS LGA 1200 Motherboard
  • اطلاعات کلی
ابعاد 30.5cm x 24.4cm
چیپست مادربرد Z590
قالب ساخت ATX
BIOS 192 (128+64)مگابایت Flash ROM, UEFI AMI BIOS
  • اطلاعات پردازنده
پلتفرم سازنده Intel
نوع پردازنده Intel® Socket LGA1200 for 11th Gen Intel® Core™ Processors & 10th Gen Intel® Core™, Pentium® Gold and Celeron® Processors
سوکت پردازنده LGA 1200
پشتیبانی از پردازنده 14 نانومتری
  • اطلاعات رم
نوع رم DDR4
فرکانس رم DDR4 5133(OC)/5000(OC)/4800(OC)/4700(OC)/4600(OC)
تعداد اسلات رم 4عدد
کل حافظه رم 128گیگابایت
پیکربندی حافظه دو کاناله
  • اطلاعات صدا
کارت صدا Realtek ALC S1200A 7.1 Surround Sound High Definition Audio CODEC*
جک 3.5 میلی‌متری 5عدد
کانال‌های صوتی 7.1کانال
  • شکاف توسعه
اسلات PCIe 3.0 x16 1
اسلات PCIe 3.0 x1 2
  • کانکتور های داخلی
کانکتور M.2 3عدد
کانکتور SATA 3.0 6عدد
هدر Thunderbolt عدد
کانکتور 4 پین فن دارد
کانکتورهای برق Fan and Cooling related
1 x 4-pin CPU Fan header
1 x 4-pin CPU OPT Fan header
1 x 4-pin AIO Pump header
3 x 4-pin Chassis Fan headers
Power related
1 x 24-pin Main Power connector
1 x 8-pin +12V Power connector
1 x 4-pin +12V Power connector
هدر خروجی صدای S/PDIF 1عدد
  • درگاه های پنل پشتی
پورت PS/2 PS/2 keyboard
PS/2 KB – mouse combo
پورت USB 3.2 2 x USB 3.2 Gen 1 ports (2 x Type-A)
پورت USB 2.0 2عدد
پورتDisplayPort دارد
پورت HDMI دارد
  • معایب و مزایا
مزایا:
  • پشتیبانی از پردازنده های نسل دهم و یازدهم اینتل سوکت 1200
  • فرم فاکتور ATX
  • چیپست Intel Z590 از پردازنده‌های ۱۴ نانومتری

 

جدیدترین مقالات
enemad-logo